25YM CRF450RWE
13 690 €

25YM CRF450RWE

13 690 €

Jett Lawrence 2024 AMA 450 Supercross -mestari.
Ensimmäisellä kaudellaan Jett Lawrencesta tulee vuoden 2024 AMA 450 Supercross -mestari.

  • Kolmas kuljettaja historiassa joka pystyy voittamaan pääluokan SX-kruunun tulokaskaudellaan
  • Hondan toinen peräkkäinen pääluokan SX-mestaruus ja ennätyksellinen 17. mestaruus
  • Seitsemäs peräkkäinen AMA-mestaruus Jett Lawrencelle
  • Jett Lawrence voittaa myös 450SX Vuoden Tulokkaan Palkinnon
24YM - Jett Lawrence - AMA 450 Supercross Champion

25YM Honda CRF450RWE

Ensimmäistä kertaa saamme Eurooppaan myös Works Edition -mallin,
jonka varustelu ei jätä toivomisen varaa!

Jokainen kisa, jokainen erä, siinä voittosaldo, jonka CRF450R keräsi Pro Motocrossissa viime vuonna.
Tämän lisäksi 450 Supercross mestaruus sekä ensimmäinen Supermotocross 450 mestaruus!

Kovin uutinen on, että uusi 2025 Honda CRF450RWE perustuu suoraan viimevuoden voittopyörään, mutta vielä paranneltuna versiona.
Uuden CRF450RWE pyörän suunnittelussa on ollut mukana ensimmäistä kertaa historiassa kivenkovat ammattilaiset: Jett Lawrence (2024 AMA Supercross 450 Champion), Hunter Lawrence (2023 AMA Motocross 250 Champion), Tim Gajser (2022 MXGP Champion), Trey Canard ja Chance Hymas!

Ajettavuutta on parannettu mm. uudella rungolla, joka on selkeästi jäykempi kuin 2024 mallisen pyörän runko, antaen rauhallisuutta suorilla sekä parantaa pitoa kallistettaessa mutkiin. Myös uusilla jousituksen komponenteilla, sekä uusituilla linkuilla on saatu merkittävä parannus pyörän käsiteltävyyteen, joka merkitsee rauhallisuutta pyörän käsiteltävyydessä. Etujarru on myös kokenut ison muutoksen ja vastaa paremmin lisääntyneeseen pitoon ja vauhtiin. Näillä muutoksilla uuden Honda CRF450RWE:n etumatka sen kuin kasvaa!

Uuden rungon myötä myös pyörän katteet on uudistettu, luoden yhtenäisen ja virtaviivaisen ulkomuodon.

Moottorin luonnetta on myös muutettu, nämä muutokset ovat tehty uudella suoremmalla imuilman sisäänotolla, sekä päivitetyillä moottorinkartoilla. Edelleen pyörästä löytyy kolme (3) eri moottorinkarttaa: vakio, pehmeä ja aggressiivinen, sekä luistonesto / HRC Launch Control -starttiavustin.

Honda CRF450RWE on valmis paketti suoraan puomille!

  • Hinson kytkinkori + kytkimen kansi
  • Yoshimura-kokoputkisto
  • Twin Air -ilmansuodatin
  • Throttle Jockey Team Honda HRC -tarrasarjat
  • Throttle Jockey Team Honda -penkinpäällinen
  • Punainen sylinterinkansi
  • Käsin kiillotettu sylinterin kansi
  • D.I.D-DM2 kultaiset ketjut
  • Kashima pinnoitetut etuiskunvaimentimen liukupinnat
  • Titaanioksidipinnoitetut haarukat
  • Titaanioksidipinnoitettu takaiskunvaimentajan varsi
  • Renthal-tupit
  • Muokattu sytytys ja polttoaine kartta
  • Metallin harmaat Triple Clampsit
  • Mustat taka-akselin holkit

Ensimmäiset Honda CRF450RWE -mallit saadaan Suomeen keväällä 2025.

     

CRF450RWE

Vuosimalli alkaen
2025
Sylinteritilavuus
499,8 cc
Moottori
4-tahtinen, 1-sylinterinen
Sylinterimitat
96.00 x 62.1 mm
Puristussuhde
13.5:1
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähköstartti
Vaihteisto
5 vaihdetta
Pituus
2182 mm
Leveys
827 mm
Korkeus
1267 mm
Akseliväli
1481 mm
Istuinkorkeus
965 mm
Jarrut etu
260 mm levyjarru
Jarrut taka
240 mm levyjarru
Jousitus etu
Showa USD teleskooppi, teräsjousi
Jousitus taka
1-iskunvaimennin, Honda Pro Link, Showa
Rengas etu
80/100-21 Dunlop MX33F
Rengas taka
100/90-19 Dunlop MX33
Tankki
6,3 litraa
Paino ajokunnossa
105,8 kg

Koska Honda Motor Co tutkii ja kehittää uusia teknisiä ratkaisuja, Honda varaa oikeuden teknisiin muutoksiin ilmoittamatta niistä etukäteen.

Off Road

Sulje
Sulje