Rebel 1100 DCT
18 390 € tai 333 €/kk *

Rebel 1100 DCT

18 390 € tai 333 €/kk *

Dual Clutch Transmission - tag

Lataa Honda Rebel 1100 DCT -käyttöohje:

Honda Rebel 1100 DCT

Teknisillä hienouksilla maustettu Rebel 1100 DCT on erittäin moderni moottoripyörä, mutta silti puhdasverinen "Bobber-tyylisuunnan custom". Rebel 1100:llä onkin selkeästi kaksi persoonaa; Yhtäältä rento cruiseri ja samaan aikaan erittäin hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustettu yleispyörä.

Muotoilu ja varusteet

  • Raaka, yksinkertainen muotokieli
  • LED-valot
  • Virtalukosta avattava satula, jonka alla säilytystila ja USB-latausliitin
  • Vakionopeudensäädin vakiovarusteena

Hondan USA:n suunnittelema tummanpuhuva ulkonäkö on konstailematon ja teollinen. Pitkä ja matala runko, yhdessä kaksivärisen polttoainetankin kanssa luovat minimalistisen ja kutsuvan kokonaisuuden. Lokasuojat on tehty aidosta teräksestä ja kiinnittyvät runkoon valetuilla kiinnitysosilla. Matalalle sijoitettu pyöreä etuvalo on klassisen näköinen, mutta valaisee peräti neljän LED-polttimon voimin. Vilkut ovat 55 mm halkaisijaltaan ja LED-teknologian ansiosta erittäin kirkkaat. Takavalon lasi on kirkas, painottaen Rebelin uus-vanhaa muotokieltä. Satula on tukeva, mutta riittävän pehmeä pitkillekin reissuille. Matkustajan satula on helposti irrotettavissa, kun ajetaan ilman kyytiläistä. Virtalukosta avattavan satulan alla on 3 litran säilytystila ja USB-latauspistoke.  

120 mm LCD mittaristo on erittäin helppolukuinen ja sitä ohjataan vasemmassa kahvayksikössä sijaitsevilla napeilla. Molemmissa Honda Rebel 1100 -malleissa (manuaali ja DCT) on vakionopeudensäädin vakiovarusteena.

Moottori

  • 1084 cc 2-sylinterinen rivimoottori perustuu CRF1100L Africa Twinin moottoriin
  • Sähköinen kaasukahva ja erittäin omintakeinen pakoääni

Rebel 1100:n Moottori perustuu Africa Twinin -moottoriin, mutta useita osakokonaisuuksia on muokattu sopimaan custom-pyörän henkeen ja vaatimuksiin. Huipputeho on 64 kW @ 7 000 rpm ja vääntö 98 Nm @ 4 750 rpm. Arvot ovat segmentin ehdotonta parhaimmistoa ja takaavat erittäin dynaamisen ajokokemuksen. Vauhtipyörä on peräti 32 % Africa Twinin vastaavaa raskaampi, tarjoten kuljettajalle lineaarisen ja erittäin voimakkaan alaväännön jonka varmasti tuntee!

Moottorin erittäin kompakti koko mahdollistaa sen asentamisen matalalle runkoon, mahdollistaen matalan painopisteen ja -istuinkorkeuden.

Pakoputkisto on luonnollisesti täysin uusi. Matalilla kierroksilla pakoääni on pulssimaisen möreä, mutta muuttuu korkeammilla kierroksilla erittäin tunnistettavaksi ”karjunnaksi”. 

Kaasukahva on sähköinen ja moottori on luonnollisesti Euro5-hyväksytty.

Elektroniikka

  • 4-asentoinen ajo-ohjelmien valinta
  • 3-asentoinen luistonestojärjestelmä
  • Keulimisenesto järjestelmä

STANDARD - Neutraali moottorijarrutus, -kaasuvaste ja -keulimisen esto.

RAIN - Rajoitettu kaasuvaste, vähäinen moottorijarrutuksen taso ja tehokas keulimisen eston.

SPORT - Terävä kaasuvaste, neutraali moottorijarrutus ja vähäinen keulimisen eston taso.

USER - Kuljettajan on mahdollista räätälöidä oma ajo-ohjelmansa.

Kaksois-kytkin vaihdelaatikko (DCT)

  • 4-asentoinen vaihto-ohjelmien säätömahdollisuus

DCT-vaihdelaatikko on ollut tarjolla Honda moottoripyöriin jo yli 11 vuotta. Tuona aikana DCT-vaihteisia Hondia on myyty Euroopassa 140.000 kappaletta. Erittäin kompakti ja kevyt konstruktio antaa kuljettajalle mahdollisuuden täysin automatisoituun vaihtamiseen, ajo-olosuhteiden tai oman ”fiiliksen” mukaisesti. Vasemmassa kahvayksikössä sijaitsevista napeista vaihdelaatikkoa voi ohjata myös manuaalisesti, riippumatta onko valittu asetus automaatilla (D) vai pelkästään manuaalinen (M).

Saatavilla olevat DCT vaihto-ohjelmat ovat yhteydessä valittuun ajo-ohjelmaan (moottori) seuraavasti:

STANDARD - Neutraali vaihto-ohjelma.

RAIN - Vaihtaa aikaisemmin isommalle ja tarjoaa erittäin rauhallisen vaihtorytmin.

SPORT - Vaihtaa suuremmilla kierroksilla isommalle ja aikaisemmin pienemmälle. Pitää moottorin kierroksia yllä.

USER - Kuljettajan on mahdollista tehdä omalaisensa vaihto-ohjelma.

Runko

  • Teräsputki-runko on osa Rebelin muotoilua
  • Rungon geometria on suunniteltu suuntavakaaksi ja helppoa hallittavuutta parantavaksi
  • Erittäin korkealuokkaiset iskunvaimentimet
  • 330 mm etujarru, jossa radiaalisesti asennettu 4-mäntäinen puristin
  • Leveät 130/70B18 eturengas ja 180/65B16 takarengas

Runkoputket ovat suurelta osiltaan esillä ja siten antavat Rebelille sen tunnusomaisen ulkonäön. Takahaarukka on suunniteltu mahdollisimman jäykäksi, mutta samalla jätetty mahdollisimman teollisen näköiseksi. Rungon rakenne, yhdessä etupään ohjausgeometrian kanssa, mahdollistaa Rebelin erittäin stabiilin suuntavakavuuden. Mutta kuitenkin herkän ja ”nakupyörämäisen” ohjattavuuden. Istuinkorkeus on poikkeuksellisen matala, vain 700 mm. Yhdessä kevyen 223 kg märkäpainon kanssa Rebel 1100 on erittäin helposti hallittava moottoripyörä. Kallistuskulma on matalasta ulkonäöstä huolimatta erittäin hyvä; 35 asteen kallistusvarat tarkoittavat, että jalkatapit eivät raavi asfalttia hiukan sporttisemmassakaan ajossa!

Etujousituksena Hondassa on laadukas 43 mm haarukka. Liukuputket ovat titaani-oksidi päällysteiset ja etujousitus on lisäksi varustettu esijännityksen säädöllä. Takajousituksesta huolehtii kaksi lisäsäiliöllistä vaimenninta, joissa niin ikään on säädettävä esijännitys.

Jarrut ovat luonnollisesti varustettu 2-kanavaisella ABS järjestelmällä ja isoilla 330/256 mm jarrulevyillä. Vanteet ovat kevyttä alumiini-valua ja renkaat tyyliin sopivasti leveät.

     

CMX1100DS

Vuosimalli alkaen
2025
Sylinteritilavuus
1084 cc rivimoottori
Moottori
2-syl.
Sylinterimitat
92 x 81,5 mm
Puristussuhde
10,1:1
Maksimiteho
64 kW / 7 000 rpm
Maksimivääntö
98 Nm / 4 750 rpm
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähkö
Vaihteisto
6-vaihteinen DCT
Pituus
2240 mm
Leveys
853 mm
Korkeus
1115 mm
Akseliväli
1520 mm
Istuinkorkeus
700 mm
Jarrut etu
330 mm levy, ABS
Jarrut taka
256 mm levy, ABS
Jousitus etu
43 mm teleskooppi
Jousitus taka
2-vaimenninta
Rengas etu
130/70-18
Rengas taka
180/65-16
Tankki
13,6 litraa
Paino ajokunnossa
233 kg

Koska Honda Motor Co tutkii ja kehittää uusia teknisiä ratkaisuja, Honda varaa oikeuden teknisiin muutoksiin ilmoittamatta niistä etukäteen.

Custom / Touring

Sulje
Sulje