25YM NT1100 DCT ES
27 590 € tai 404 €/kk *

25YM NT1100 DCT ES

27 590 € tai 404 €/kk *

Dual Clutch Transmission - tag

Lataa Honda NT1100 -käyttöohje:

Honda NT1100 DCT ES

  • Uudelleenmuotoillut katteet
  • Uudet tehokkaat päiväajovalot integroiduilla vilkuilla luovat ainutlaatuisen etuprofiilin
  • Vahvistettu keskialueen teho ja vääntö parantavat suorituskykyä kaikilla osa-alueilla
  • Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) -jousitusvaihtoehto nostaa ajomukavuuden uudelle tasolle
  • Uudistettu DCT-vaihteisto tarjoaa pehmeämmät vaihteenvaihdot kaikilla nopeuksilla
  • Käytännöllisyyttä ja ajomukavuutta on parannettu uudistetun satulan, sivulaukkujen, tuulilasin ja tuuliohjainten ansiosta

Honda NT1100 DCT:n muotoilua on päivitetty ja hienosäädetty, näillä uudistuksilla se tarjoaa kuljettajalle sporttisuutta sekä tehokkaan aerodynaamisen suorituskyvyn, säilyttäen samalla matka-ajoon suunnitellun ajoasennon. Ulkonäköuudistukset kruunataan kaksoisajovaloilla, joissa on ainutlaatuiset uudet päiväajovalot ja huomaamattomasti integroidut vilkut – luoden tyylikkään etuprofiilin ja parantaen näkyvyyttä.

Kokonaisvaltaista suorituskykyä on parannettu merkittävästi 1 084 cm³ twin-moottorin muutoksilla. Uuden virityksen – imusarjan, palotapahtuman ja pakokaasun optimoinnin – ansiosta matala- ja keskikierrosten vääntö on kasvanut 7 %, säilyttäen kuitenkin huipputehon. Moottorin tehokkuus mahdollistaa 400 km toimintamatkan 20 litran polttoainesäiliöllä.

NT1100 pysyy uskollisena ”New Touring” -konseptilleen, ja sekä mukavuus että käytännöllisyys ovat entistä paremmat. Uudelleenmuotoillut ylä- ja alatuuliohjaimet tarjoavat entistä paremman suojan; myös pidempi etulokasuoja auttaa tässä. Säädettävää tuulilasia voi nyt käyttää yhdellä kädellä istuma-asennosta, kun taas suurempi ja uudelleenmuotoiltu satula tarjoaa enemmän tukea ja mukavuutta pitkille matkoille. Vakiovarusteiset sivulaukut ovat myös uudistuneet, ja niiden tilavuus on kasvanut niin, että molempiin laukkuihin mahtuu umpikypärät.

Elektronisten ajoavustimien käyttöä on parannettu lisäämällä kuusiakselinen inertia-mittayksikkö (IMU), joka tarkentaa paitsi Honda Selectable Torque Control -luistonestojärjestelmää, myös kolmivaiheista Wheelie Controlia, kaarre-ABS:ää ja takarenkaan nousunestojärjestelmää. Elektronisiin ajoavustimiin kuuluu kolme valmista ajotilaa (URBAN, RAIN ja TOUR), joissa on esiasetetut teho- ja moottorijarrutusasetukset, sekä kaksi mukautettavaa USER-tilaa. HSTC-luistonestojärjestelmä, johon on integroitu keulimisen hallinta, tarjoaa kolme eri tasoa ja uutuutena kaarre-ABS järjestelmä. Radiaalikiinnitteiset nelimäntäiset etujarrusatulat takaavat tehokkaan jarrutuksen, ja 120/70-17 eturengas sekä 180/55-17 takarengas tarjoavat erinomaisen pidon.

Touring-kokemusta parantaa entisestään uusi Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) -jousitusvaihtoehto. Tämä edistynyt järjestelmä optimoi vaimennuksen reaaliajassa kaikissa ajo-olosuhteissa ja mahdollistaa takajousen esijännityksen säätämisen ajon aikana.

Viimeisenä mukavuutta parantavana uudistuksena on Hondan kuusivaihteisen kaksoiskytkinvaihteiston (DCT) päivitys. Se on kehitetty parantamaan ajotuntumaa matalilla nopeuksilla ja on nyt yhdistetty IMU:un, mikä mahdollistaa intuitiivisemmat vaihdot kaarteissa.

Varustelutaso on edelleen vaikuttava: täysvärinen 6,5-tuumainen TFT-kosketusnäyttö tarjoaa mukautettavat näkymät ja tukee Apple CarPlay®- ja Android Auto® -älypuhelinyhteyksiä; vakionopeudensäädin, päivitetyt lämmitettävät kahvat, ACC- ja USB-latauspistokkeet, itsestään palautuvat vilkut, hätäjarrutusvilkut (ESS) sekä keskiseisontatuki ovat kaikki nyt vakiovarusteena.

Saatavilla loppuvuodesta 2025.

Tekniikan Maailma 5 tähteä - 400 px

TM vertailu - Isot matkapyörät
TM 12/2024

Honda NT1100 DCT täydet 5 tähteä.

"Myös vakionopeudensäädin toimii mallikkaasti. Kaksoiskytkimellisen automaattivaihteiston toiminta helpottaa kaupunkiajoa."

"Honda on jatkokehitetty versio seikkailupyörä Africa Twinistä, mikä näkyy ehkä parhaiten matka-ajossa.
Honda, jos mikä, on suunniteltu pitkän matkan ajoon."

Lue koko Tekniikan Maailman vertailu

     

NT1100DESS

Vuosimalli alkaen
2025
Sylinteritilavuus
1084 cc
Moottori
Liquid cooled Four­Stroke, Eight Valve, Parallel Twin with 270° crank and uni cam
Sylinterimitat
92,0 x 81,5 mm
Puristussuhde
10.1:1
Maksimiteho
75 Kw / 7 500 rpm
Maksimivääntö
112 Nm / 5 500 rpm
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähkö
Vaihteisto
6-vaihteinen DCT
Pituus
2240 mm
Leveys
860 mm
Korkeus
1340 mm
Akseliväli
1535 mm
Istuinkorkeus
820 mm
Jarrut etu
2 x 310 mm levyt, ABS
Jarrut taka
256 mm levy, ABS
Jousitus etu
Showa 43 mm SFF-BP teleskooppi, 150 mm jousto, Showa EERA
Jousitus taka
Honda Pro-Link, 150 mm jousto, Showa EERA
Rengas etu
120/70ZR17 M/C
Rengas taka
180/55ZR17 M/C
Tankki
20,4 litraa
Paino ajokunnossa
249 kg
CO² päästöt
116 g/km

Koska Honda Motor Co tutkii ja kehittää uusia teknisiä ratkaisuja, Honda varaa oikeuden teknisiin muutoksiin ilmoittamatta niistä etukäteen.

Touring / Adventure

Sulje
Sulje