Honda CRF250RWE
Ensimmäistä kertaa saamme Eurooppaan myös Works Edition -mallin,
jonka varustelu ei jätä toivomisen varaa!
2025 AMA 250 SMX mestaruus kuljettajana Jo Shimoda, Team HRC Progressive.
2024 AMA 250 Motocross mestaruus kuljettajana Hunter Lawrencen, Team HRC.
HRC-kuljettajien palaute ja kehityöstyö FIM World MXGP:stä, AMA Supercrossista ja Pro Motocross -mestaruussarjoista on ohjannut CRF250R-kehityksen suuntaa.
- CRF250RWE painaa vain 103 kg
- Honda CRF250RWE painaa ajovalmiina 107 kg.
- 49 mm Showa-etujousituksessa on 5 mm enemmän joustovaraa ja jäykemmät etuakselin kiinnikkeet
- Jouset ja vaimennuksen säädöt sekä keulassa, että takajousituksessa
- Runko, muovit ja ergonometria
- Titaaninen polttoainesäiliö 6,3 litraa
Honda CRF250RWE hyödyntää kaikki CRF250R-mallin uudistukset, mutta siihen on lisätty suorituskykyä ja ulkonäköä parantavia osia.
Ajettavuutta on parannettu mm. uudella rungolla, antaen rauhallisuutta suorilla sekä parantaa pitoa kallistettaessa mutkiin. Myös uusilla jousituksen komponenteilla, sekä uusituilla linkuilla on saatu merkittävä parannus pyörän käsiteltävyyteen, joka merkitsee rauhallisuutta pyörän käsiteltävyydessä. Etujarru on myös kokenut ison muutoksen ja vastaa paremmin lisääntyneeseen pitoon ja vauhtiin. Näillä muutoksilla uuden Honda CRF250RWE:n etumatka sen kuin kasvaa!
HRC Launch Control -starttiavustin antaa jokaiselle kuljettajalle parhaan mahdollisuuden loistavan startin ottamiseksi!
Valintakytkin ohjaustangossa; Launch Control -merkkivalo, EFI-varoitus, EMSB-tilan painike ja LED-merkkivalo sijaitsevat nyt kaikki ohjaustangon vasemmalla puolella.
RWE-mallin sylinterikannen imu- ja pakokanavat viimeistellään käsin Kumamoton tehtaan asiantuntijoiden toimesta, jolloin valuprosessin mahdolliset pienet epätasaisuudet poistetaan. Tämä tekee ilmanvirtauksesta tasaisemman ja parantaa tehon tuottoa. Sylinterikanteen on laserkaiverrettu merkintä "CRF WORKS EDITION".
Honda CRF250RWE on valmis paketti suoraan puomille!
- Yoshimura-kokoputkisto
- Twin Air -ilmansuodatin
- Throttle Jockey Team HRC -tarrasarjat
- Throttle Jockey Team HRC -penkinpäällinen
- Punainen sylinterinkansi
- DID DM2 kultaiset ketjut
- Kashima pinnoitetut etuiskunvaimentimen liukupinnat
- Titaanioksidipinnoitetut haarukat
- Titaanioksidipinnoitettu takaiskunvaimentajan varsi
- Renthal-tupit
- Muokattu sytytys ja polttoaine kartta
- Metallin harmaat Triple Clampsit
Ensimmäiset Honda CRF250RWE -mallit saapuvat Suomeen kesän 2026 aikana.
CRF250RWE
Vuosimalli alkaen
2026
Sylinteritilavuus
249.4 cc
Moottori
4-tahtinen, 1-sylinterinen DOHC
Puristussuhde
13.9:1
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähkökäynnistys
Vaihteisto
5 vaihdetta
Pituus
2 179 mm
Leveys
827 mm
Korkeus
1 260 mm
Akseliväli
1 483 mm
Istuinkorkeus
955 mm
Jarrut etu
260 mm jarrulevy
Jarrut taka
240 mm jarrulevy
Jousitus etu
49 mm Showa (Hitachi Astemo, Ltd) teleskooppi, teräsjousi
Jousitus taka
1-iskunvaimennin, Showa (Hitachi Astemo, Ltd.) Honda Pro-Link
Rengas etu
80/100-21 Dunlop MX33F
Rengas taka
110/90-19 Dunlop MX33
Tankki
6,3 litraa
Paino ajokunnossa
107 kg
Koska Honda Motor Co tutkii ja kehittää uusia teknisiä ratkaisuja, Honda varaa oikeuden teknisiin muutoksiin ilmoittamatta niistä etukäteen.
Off Road